elikkäs pelkkiä relluja on mulla itselläni ollut 9GTS 82/83 oli mun eka autoni ja sitten tietysti niitä oli muutamia(84-88).seuraavaksi clioa niitäkin parikappaletta(91-92) seuraavaksi 19 sedan93- ja hb 93- siitä lagunaan 95- joka sitten lensi katolleen hiekka tiellä väistin vastaan tulevaa ja sora oli suht liukasta(onneksi kuitenkin silloin kun lagunalla oli vielä jopa arvoakin) siitä takas 19seen joka oli jo tullut ostettua aijemmin hb 93siis,siitä takas clioseen 92- 1.4 ei eres viritetty ja kulki 200kt,ja jälleen kerran palasin 19 eri 93- hb ja taas clioon takas sittenhän palattiin taas 19:seen rakentelin 16v "pikku vaurioisesta" ja taas eri 19 sitten meganeen 96- jossain välissä oli 21 farmari auton vaihtojen välissä kun oli sopivasti myynnissä ja tarpeeksi lähellä ja nytten ollaan taas cliossa 96- tostakin historiasta varmaan puuttuu varaosa autoiksi ostetut 19set ja cliot autojen tekniikoita siirretty autosta toiseen ja purettu muutenvaan ylimääräset romut jotenka nurkissa on ihan muutama moottori yhä ja muutakin härbägettä jota nytten vähennän,niin ja tuli jossakin välissä tosiaan ostettua toi hirvittävän kokoinen trafikkikö se oli jumbo rellu pakettiauto.se toimittaa varaston virkaa,pienen auto tallin kokoinen kun on,,,,ilmeisemminkin alunperin innostuin rellusta koska kun olin pentu niin perheeseen ostettiin rellu 9 jolla oli silloin ajettu vasta 30000 ja tuli huomattua että hyvin rellut kulkee ja toimii niin kun tulin auto ikään niin huomasin myöskin että rellut oli ali arvostettuja että sopivasti niitä aina onnistu löytämään.ja mitä tuohon äskeiseen 9 tulee niin sillä ajettiin noin 240000tkm eikä koskaan vaihdettu hihnaa ainuttakaan kertaa ainut isompi homma joka tehtiin oli laatikon vaihto sen käyttö lopetettiin kun clio hommattiin tilalle,,,että tällästä relluttelua kuvia oisin laittanut mutta tämä ei huolinut kannettavan kuvia,,,,,,,ei kaikkein selvin teksti mutta yritä siinä nyt keskittyä kun nukkumatti halolla/hirrellä hyväilee,,,,,,,ja mitä ilmeisemmin reluilla jatketaan