Viimeisin vierailu: Tänään on 15.11.2019 20:46


Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1303 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 26.08.2015 12:20 

Liittynyt: 08.03.2009 11:40
Viestit: 118
Paikkakunta: Teuva
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5667E270
Museo tarkastus tehty :)


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 31.08.2015 17:13 
Jäsen

Liittynyt: 14.09.2011 20:10
Viestit: 8
Tuli eilen laitettua kuraläpät kiinni, yllättävän siistit niistä tuli.

Kuva


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 06.09.2015 08:07 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
F7P:n kansi purettu ja saadaan hommaa eteenpäin. En tyydy alle 200 tehoihin
Kuva


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 06.09.2015 12:58 
Avatar

Liittynyt: 01.01.2009 20:01
Viestit: 1069
Klinun kaarenreunan rupipaiseen korjailu eteni fillerivaiheeseen..


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

_________________
Kesälelut -->> Megane II Cabrio 1,6 16v ja Triumph Sprin ST 1050 -05

Talvirittelo-->> BMW E39 523i -96


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 08.09.2015 10:01 
Jäsen

Liittynyt: 01.04.2009 16:31
Viestit: 66
Paikkakunta: City of Tuusula
Vähän myöhässä kuva mutta reilu pari vkoa sitten tapahtu sarjan vaihto


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

_________________
Renault Clio R27
Volvo V60 T6 AWD
Volvo 242


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 10.09.2015 09:05 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
pikkuhiljaa pikkuhiljaa. Paljon on hommaa vielä ennenkun edes voi ajatella jotain läppärunkojen duunaamista tms.. Mut kyllä se siiitä! Eilen touhuttu karkeesti imu- ja pakokanavien kokoa isommaks kauttaaltaan 2mm ... Tänään jos sais kiillotettua kanavat...

Kuva


Viimeksi muokannut Larsss päivämäärä 10.09.2015 11:28, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 10.09.2015 10:27 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 23.04.2009 13:08
Viestit: 1235
Paikkakunta: Vantaa
Larsss kirjoitti:
pikkuhiljaa pikkuhiljaa. Paljon on hommaa vielä ennenkun edes voi ajatella jotain läppärunkojen duunaamista tms.. Mut kyllä se siiitä! Eilen touhuttu karkeesti imu- ja pakokanavien kokoa isommaks... Tänään jos sais kiillotettua kanavat



Ei näy kuva!

_________________
BMW 320i E36 -91 -> Renault Clio II ph. 2 1.4-16v "RS-look" -04 -> Clio RS172 -01 -> Twingo -02 -> Volvo C70 T5 BSR -99


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 10.09.2015 11:54 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 11.12.2011 13:09
Viestit: 2040
Paikkakunta: Pirkkala
Hyvin näkyy.

_________________
Duster 1.5 dCI 4x4 Laureate 2014
Toyota Aygo x-play 2016
Kesälelut: Honda X4 (CB1300DCW) 1998 ja Piaggio Fly 50 4T 50cc 2008


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 13.09.2015 18:12 
Avatar

Liittynyt: 01.01.2009 20:01
Viestit: 1069
Clion maalailua..


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

_________________
Kesälelut -->> Megane II Cabrio 1,6 16v ja Triumph Sprin ST 1050 -05

Talvirittelo-->> BMW E39 523i -96


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 15.09.2015 16:44 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
Larsssin Renaultpaja se vaan jaksaa jaksaa ja jaksaa!

Nyt on avarrettu imu ja pako kanavat ja ajettu jakajat ja venttiiliohjurit pieniks niin alotin fiksaileen palotiloja. ja pikkuhiljaa siitä eteenpäin kiillottelemaan pakotila ja kanavat.. Helvetisti hommaa mut ite kun tekee niin priimaa tulee ;)
Realistinen tavote mulla on tästä vaparina 220hp ja sen eteen saan kyllä tehdä töitä

Tästä lähdettiin
Kuva

Tähän päästiin. tässä tehty ekat hionnat 400 vesihiomapaperilla. huomenn vielä ajan kaikki palotilat kertaalleene et saan kaikki silmäään pistävät härsit pois.
Kuva

Kuva


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 17.09.2015 06:39 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 01.09.2010 08:52
Viestit: 106
Larsss kirjoitti:
Realistinen tavote mulla on tästä vaparina 220hp ja sen eteen saan kyllä tehdä töitä


1.8 vai 2.0 alakerralla?

_________________
Clio 16V r.F korinvaihtorojekti, Clio 16V siviiliä ja varaosaa
Megane F7R -96 ratapäivärojekti


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 17.09.2015 17:34 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
henkka_ok kirjoitti:
Larsss kirjoitti:
Realistinen tavote mulla on tästä vaparina 220hp ja sen eteen saan kyllä tehdä töitä


1.8 vai 2.0 alakerralla?


mennään "vakio" alakerralla :D

K-Teciltä on tilattu H-profiiliveiviä ja takomäntää joiden pitäis kestää kierrättämistä jo ihan reilusti. Huipputehot kuitenkin jossain 7500-8000rpm.

Veivit ja männät ajateltu jo senkin takia päivittää että haluan pitää jatkoa ajatellen turbo-option auki, joka tosin vaatii torque platen turbottamisvaiheessa, koska puristussuhde tullaan nostamaan 12:1-13:1 välille...

MS3 on tilattu myös ja se toivottavasti saapunee jotta saan sen tinailun alle pikkuhiljaa. Nokat tulee olemaan todennäkösesti aika järkyttävän jyrkät mörkönokat...


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 18.09.2015 06:21 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 01.09.2010 08:52
Viestit: 106
Sehän kuulostaa sitten suunnitelmalta. Keep me updated!

_________________
Clio 16V r.F korinvaihtorojekti, Clio 16V siviiliä ja varaosaa
Megane F7R -96 ratapäivärojekti


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 19.09.2015 21:30 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 01.01.2009 12:32
Viestit: 750
Paikkakunta: Mikkeli
Mites noi venttiilit? meinasitko vaihtaa isompiin?! jos päälle 200 hummaa meinasit!
:ymhug:

_________________
LAGUNA II GT204 2006


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 19.09.2015 23:26 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
Speedjp kirjoitti:
Mites noi venttiilit? meinasitko vaihtaa isompiin?! jos päälle 200 hummaa meinasit!
:ymhug:


Tuossa Cliosportin sivulla oli just puhetta tästä et 30mm imu ja 28.5mm pako (vakiokoot) pitäis 7.5mm nostolla riittää oikeella virtauksella n.220-230 :D eli en ainakaan näin aluks ala vaihtaan venttiilejä isompiin.

Joku viisas oli laskenu et vakiokoot 7.5mm nousulla ja jos ei jää kiinni polttoaineen saannista tai softasta niin potentiaalinen max.teho F7P:lle teoriassa ois 235.62hp (kampiakselilta)
32/30 venttiileillä pääsis jo yli 260 tehoihin. Mutta kuten sanottu; Teoriassa.

Lähdetään nyt sitä 220 hakeen ja katsotaan siitä eteenpäin :D


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 29.09.2015 19:51 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
Mää en nyt tiedä taas onko tässä mitään järkeäm mut aloin tuossa tekeen twingoon pientä päivitystä. Ajattelin muuttaa cliossa olleen ahtimen remmikäyttöseks. laskin et säännssit ois saada pyörimään 19000 rpm. homma nyt on kuitenkin sen verran et laakerointi vaihdetaan vakio öljyvoitelusta/kellustavasta kuulalaakerointiin ja pakosiiven tilalle istutetaan hihnapyörä. Kampiakselille iso(oikeasti iso) hihnapyörä :D Hauska kokeilla mitä seuraa vai seuraako mitään :D

Kuva


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 30.11.2015 13:15 

Liittynyt: 12.11.2015 11:41
Viestit: 1
Mitä sitten tapahtui?


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 30.11.2015 13:27 
Puheenjohtaja
Avatar

Liittynyt: 13.03.2009 22:55
Viestit: 1831
Paikkakunta: Helsinki
Larsss kirjoitti:
... Ajattelin muuttaa cliossa olleen ahtimen remmikäyttöseks...


Peukku Pelle Pelottomuudesta! :D

_________________
Citroen C3 Picasso 1.6HDI
Ford Escort RS Turbo

Ei ainuttakaan rellua :(


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 04.12.2015 17:55 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
koppa5 kirjoitti:
Larsss kirjoitti:
... Ajattelin muuttaa cliossa olleen ahtimen remmikäyttöseks...


Peukku Pelle Pelottomuudesta! :D



Mä tykkään harrastaa :D


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Työn alla tänään
ViestiLähetetty: 09.01.2016 21:58 
Avatar

Liittynyt: 28.03.2011 10:17
Viestit: 289
Paikkakunta: Jyväskylä
Hola!

Hetkeen en oo mitään höpötelly mut nyt ajattelin et narautellaan pari kuvaa mitä on tullu tehtyä.

Remmiahdin projekti alkaa olla valmis. Ahtimen kompurapuolen siipi oli niin palasina ettei siitä tähän hätään saanut kalua, joten päädyin tekemään pakopuolesta sitten ahtimen. Pakosiipi laitetaan pyörimään väärinpäin niin saadaan tarvittama imu/puhallus oikein päin. Akselin teetätin veljen työpaikan sorvarilla turussa ja paria osaa vaille homma on jo paketissa. Toivon mukaan ens viikolla pääsisin testaileen pellin alle ja mittaileen hihnojen pituuksia.. välityssuhde tulee olemaan 1:16 eli kikkare tulee pyöriin aika vauhdilla!

Visioin myös ens kesän lookkia ja muutoksia niin tulee oleen aika racetyylistä hommaa..
-13*7 vanteet 175-50 semislickseillä
-kuppipenkit
-4pistevyöt
-Kaaret
-Helvetin iso splitteri keulaan
-teippaus

Katsellaan keväämmällä miten homma on luonnistunu!

Tässä pari photoo
Kuva

Kuva


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1303 viestiä ]  Valvojat: Moderaattori, Hallitus Mene sivulle Edellinen  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme gfx by Smacket
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com