No joo. Iltaohjelmahan voi olla Himos-tyypinen ratkaisu, mutta päiväohjelma voisi olla esim. tyyliin.
-Kokoontuminen Sääksjärvellä.
-Ajetaan letkassa pikkuteitä pitkin Porvooseen.
-Käynti Porvoon lelumuseossa. (varmaan ainut museo joka voisi kiinnostaa lapsiakin)
-Käydään syömässä jossain ravintolassa tai ajetaan letkassa takaisin Sääksjärvelle
-Ruokailu Sääksjärvellä
-Sauna päälle, sillä välin pihapelejä, kuten mölkky yms.
-Saunomista ja vapaata ohjelmaa
....
Highcast kirjoitti:
Masi kirjoitti:
En ole ihan varma vielä pääsenkö...
Mutta, sen verran tuli mieleen, että tämä nyt ei ihan vastaa sitä alkuperäistä ideaa, eli toivottavasti pidetään esim heinä- elokuussa vielä sellainen piknik, esim Vehoniemen automuseolla. Omassa mielessä silloin oli että on jotain ohjelmaa (esim se museo) ja on päiväseltään (silloin porukka suht ajokunnossa). Tällöin vois ottaa perheenkin mukaan, eli juuri sellainen pappakerhomeininki.
Tästä mulla tulee mieleen enemmän se legendaarinen Himos reissu

Siis ei paha sekään, ja tämä on loistavaa kun on aika ja puitteet, eli kannatusta tälle! Ja kiitoksia Iipolle kun sen järjestää! Toivon vaan että tämä ei sulje pois sitä toista piknikkiä esim kesän lopulla...
Niin, siitähän minä sen idean alun perin otin kun ulkomailla on raclette-piknikkejä eli kai kaikki tietää mikä piknikki on? Ei varsinaisesti ryyppäjäiset vaan safkan vetämistä nurtsilla ja jutustelua etseteraa. Tähän kun yhdistetään jotain KAIKKIA yhdistävä tekijä, esim. automuseo, niin ideahan on sinällään jo melko pitkällä. Kaikki tuo omat ruoat ja juomat (ja kuskit) ja ei kai se muuta vaadi. Jälkikasvut messiin kans, jos löytyy. Mä jätän kyllä karvaiset kakarat kotio..