Sain sähköpostia Peugeot club ry:ltä:
Hei Tuomas ja tässä sullekin viime sunnuntaina lähtenyt tiedote:
tänä vuonna on Pösö-kerhon vuoro järjestää Ranskalainen visiitti. Se pidetään Siuntion Gårdskullassa 23.5.2015 klo 10-14. Tapahtumaan osallistuminen on maksutonta, samoin kirppistavaroiden myynti. Varsinaisia kirppispöytiä emme toivo paikalle, vaan ideana on myydä omat romppeet suoraan takaluukusta.
Tapahtuman aikana on myös mahdollisuus tutustua traktori- ja maatalouskonemuseoon ja nauttia keittolounas. Viimeksimainituista museo veloittaa erikseen niihin osallistuvilta. Veloitus on vielä auki, mutta se on varmasti kohtuullinen.
Kuten kaikki ymmärrätte, jotta lounastapahtuma onnistuisi ja kukaan ei jäisi ilman ruokaa (tai suurta määrää ruokaa ei jäisi yli), museo tarvitsee hyvissä ajoin alustavaa arviota ruokailijoiden määrästä.
Olemme itse arvioineet, että tapahtumaan tulee 40-100 autokuntaa, joissa on 1-4 ihmistä per auto. Kuinka monta heistä ruokailee, on iso kysymysmerkki.
Toivon, että kerhojen yhteyshenkilöt keräävät omien kerhojensa osalta ARVIOT ja toimittavat ne minulle huhtikuun loppuun mennessä. Kokoan ne sitten yhteen ja välitän tiedon museolle.
Linkki museon kotisivulle:
http://www.gardskulla.fi/finska07.htmOhessa myös tapahtumaesite, jota voitte tarvittaessa käyttää kerholehdessänne tms.
Ystävällisin terveisin
Timo Pokelainen, varapuheenjohtaja
Club Peugeot ry 045-348 6865
PS vastauksena kysymykseesi piknikistä: varmaankin on mahdollista jollain nurmialueella. Ja parkkitilan ajattelimme tosiaan järjestää merkeittäin, lisää siitä tuonnempana. En ole itse ollut vielä Gårdskullassa, joten kerholehtiin tämän tarkempaa tietoa ei ole annettavaksi.