Dusterin lyhyet valothan ovat erinomaiset omasta mielestä, mutta pitkissä oli toivomisen varaa siksi päädyin lisäpitkiin.
Lisäpitkät keulalla ovat X-Visionin Dominator HIDit eli Xenonit.
Oston yhteydessä Dusterin keulalla kävin pikaisesti lampun kanssa kattomassa ettei ota maskiin kiinni (ballisti lampun sisällä), samalla ostin eu-rekkarin alle tulevan telineen ja katkaistavat lampuntuet.
Dusterin puskurithan on muovia eli lisävalojen teline kannattaa ruuvata useammalla ruuvilla kiinni (läpiruuvit ja tukipelti puskurin taakse vielä parempi) ja vielä lampun tuenta molemmin puolin lampun kyljestä (2kpl/lamppu) etusäleikköön toinen pää niin ei tärise.
Sain lamput paikoilleen ja maski tuli 2mm päähän lampusta eli aika tiukka paikka.
Nuo X-Visionin lamputhan ovat muovikuoriset eli raskaampiakin lamppuja löytyy.
Käyttökokemukset nuista lisäpitkistä ovat todella positiiviset eli pitkä ja leveä valokeila joka on todella hyvin valaistu

, vastaantulijoita varten saa vaihtaa lyhyet aikoinaan ettei sokeaksi tee.
Pieni miinus tulee pitkien päälle laiton yhteydessä oleva muutaman sekunnin viive kunnes lamppu saavuttaa täyden valotehon.
Dusterin lamputhan ovat ref.luvultaan 17.5 eli 4 kun palaa = 70 ja Dominaattoreiden referenssi luku on 2X20, niin ollaan laittomalla puolella kun sallittu ref. on 100.
Jostain kumman syystä Dacia haluaa lyhyvien ja pitkien valojen palavan yhtäaikaa, mistähän lienee sähköjä otettu tuohon autoon... , lain mukaan pitäsi polttimot ottaa pois omista pitkistä, mutta minun puolesta kyllä lyhyet saisi sammua pitkien valojen käytön aikana, en ole enempää asiaan paneutunut ja kaikki kuusi lamppua palaa yhtäaikaa kun pitkät ovat päällä.