kurakaaret ja takajousien suojamuovit paikalle. Jos asennuksessa tuore massa kolhiintuu, niin aeromassaa päälle.
Renkaat paikalle, ja auto nosturille tai ajorampille.
Pohjan kautta loput pinnasta massataan samalla ohjeella, löysäsin polttoaine tankin pannan ja pakoputken lämpökilvet, jotta niiden alapuolelle sai massan.
Pohjassa tulppia on aika paljon ja reikiä vielä enemmän, joten kannattaa kiinnittää huomiota mistä ne irrotettiin.
Jonkin tuppien alla oli lattiamatto, sinne ei öljyä.
Tämän jälkeen auto haisee aikalailla katalyytille parin päivän ajan. Ohjaamomelu väheni huomattavasti tämän jälkeen.
Auton (ei alusta) pesu, ja kylille.
Muista renkaiden jälkikiristys noin 100 km ajon jälkeen
Käsittelyn tarkistus 2 vuoden päästä.
Toivottavasti tästä ohjeesta oli iloa jollekin autostaan huolehtivalle.