Viimeisin vierailu: Tänään on 08.07.2020 10:17


Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 386 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jussin 5 GTT
ViestiLähetetty: 08.05.2014 18:26 
Hallitus
Avatar

Liittynyt: 26.12.2008 14:20
Viestit: 1230
Paikkakunta: Valkeakoski
Puuha kirjoitti:
Niinhän se taisi noissa olla, että tarvii tuo cup modi tehdä, että saa bleedin toimimaan.


Juu, sillain vedin itelle kun oli toi gizzmo ahtopaineensäädin, ja mun mielestä toimi ihan jees.

_________________
käyttis - käyttis - prokkis - prokkis - kesäkäyttis - prokkis - myyty - myyty
Laguna Sport Tourer 2.0dCi A - Clio 1.4 RN - Renault 11 1.4T - Renault 11 1.4T - Renault 11 1.7TXE - Renault 5 1.3TS - Safrane 2.2 RN Vi - Renault 11 1.4GTL


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Jussin 5 GTT
ViestiLähetetty: 09.05.2014 19:21 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 13.11.2009 17:38
Viestit: 441
Paikkakunta: Orivesi
Cup modit tein ja sain enemmän ahtoa. Piti vielä sitten kerran todeta ettei se turboruuvi jonka omistan toimi.
Ahdot nyt siis n. 0.7-0.8. Vetää todella hyvin. Hankin jossain vaiheessa uuden säätöruuvin jotta normiajossa on vähemmän ahtoa ja tarvittaessa saan helposti lisää ahtoa ;)


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Jussin 5 GTT
ViestiLähetetty: 11.05.2015 14:32 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 13.11.2009 17:38
Viestit: 441
Paikkakunta: Orivesi
Eilen tuli haettua femma talvisäilöstä pois.
Pesun jälkeen pari kerrosta vahaa ja uudet tassut alle. Täytynee vielä vaihdella öljyt ja jos tämän kesän aikana saisin sen turboruuvin kuntoon.


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Jussin 5 GTT
ViestiLähetetty: 03.06.2016 19:35 
Avatar

Liittynyt: 19.12.2009 23:43
Viestit: 143
jussih kirjoitti:
Tuli sitten eilen tehtyä pieni urakka ja päädyin vaihtamaan taka-akselin alkuperäiseen. Se miksi tähän päädyin on se, että en voi laittaa alle isompia palloja koska leveys oli liikaa. Nyt sitten mahtuu turbiinit pyörimään. Ainoa säätö pitää tulevan talven aikan tehdä: saada tuo traktori alemmas takaa :lol: .

Eli taas kerran säädin. Myin toisen turbiinivanne setin mutta onneksi toiset on vielä tallella :D

Toisaalta madalluksen suhteen tarvitsee katsoa että ei tipu liikaa tonttiin,kun on tuo sivuputki. Maanantaina 5.12 olisi katsastus :shock:


Eli ymmärsinkö oikein,että GT turbossa ja GTE:ssä on sama akseli ja siinä mahtuu pyöriin 15" speedlinet Clio 16v alkuperäisellä rengas koolla 195/50/15?

_________________
R 5 GTE ,5 GTX ja 11 TURBO


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Jussin 5 GTT
ViestiLähetetty: 18.01.2017 14:33 

Liittynyt: 02.01.2017 20:34
Viestit: 4
Paljonko tällaisessa on omapaino? Suomessa näitä ei ilmeisesti kovin suuria määriä ole? Briteissä nämä taisi olla huomattavan paljon yleisempiä ainakin vielä vuosituhannen vaihteen kieppeillä, paljonko sitten lie sielläkään enää liikenteessä...


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Jussin 5 GTT
ViestiLähetetty: 28.01.2017 11:46 
Jäsen
Avatar

Liittynyt: 13.11.2009 17:38
Viestit: 441
Paikkakunta: Orivesi
Omapaino 860kg. Briteissä suosittu auto. Suomessa on näitä vähäinen määrä mutta noin lukumäärää en osaa sanoa.


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 386 viestiä ]  Valvojat: Moderaattori, Hallitus Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme gfx by Smacket
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com